piątek, 29 września 2023

Zaczytane, polecane: Cieszę się, że moja mama umarła Jannete McCurdy

 

Okładka książki. tło żółte wokół kremowa ramka. Na środku na różowym tle dziewczyna o blond włosach z grzywką ubrana w jasnoróżową spódnicę z bluzką trzymająca w dłoniach ciemnoróżową urnę.
zdjęcie własne,  projekt canva.com

Autobiograficzna historia Jannete McCurdy, amerykańskiej aktorki, piosenkarki oraz autorki tekstów pod prowokującym i szokującym tytułem „Cieszę się, że moja mama umarła” jest szczerą, napisaną z prostotą historią dorastania i dojrzewania w show biznesie. Autorka w poruszajacych, pełnych emocji wspomnieniach opowiada o wymuszonym życiu w bezlitosnym amerykańskim show-biznesie. Zaburzenia odżywiania, uzależnienia i toksyczne relacje z bliskimi mającymi własną wizję na przyszłość małoletniej gwiazdki i trudna, mozolna praca nad sobą, nad odzyskiwaniem kontroli nad własnym życiem. Książka uświadamiająca że coś co wydaje się bajką, nie zawsze musi być takie kolorowe.

1 komentarz:

  1. Czytałam tę książkę i nie ukrywam, że bardzo mnie poruszyła. Często nie widać gołym okiem tego, co dzieje się w naszym wnętrzu, jak bardzo przeżywamy pewne rzeczy, jak cierpimy. Polecam tę pozycję każdemu. Zachęcam też do przeczytania recenzji książki na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń