wtorek, 14 lipca 2020



                                             WAKACJE W BIBLIOTECE
                                                najpiękniejsze - bo polskie
                                                Wyzwanie dla mlodzieży
Used to live in the ……...
Now I'm not afraid to risk it all
I can talk a bit louder
With a power of a thunderstorm
Mam………... stan
Czuję coraz mocniej dzień po dniu
Kiedy moje serce złapie rytm
Nie powiem ……..., nie powiem stój 
 Chce unosić się na……..
Mogę być, tym kim zechce
Lecę tam gdzie nieznany………...
Sięgam gdzie nie sięga wzrok 
 I just wanna………….. at the top of my lungs
Shout it from the rooftop loud
I speak my………. and I know I can be
Anyone I want to be
Life's never……... black or white
There's more to it than meets the eye
I speak my …….. and now                                                                                                                                     
 I know I can be
Anyone I want to be Minuta,
 …... przede mną cel
Nie wybieram dróg na skrót
Trzymam z całych sił za …….
Mogę zdobyć każdą z gór 
 Mam ……….. stan
Będę sobą nawet, jeśli świat
Już ………. dla mnie inny plan
Ja powiem stop, ja powiem pas
 Chce unosić się na wietrze
Mogę być, tym kim ………..
Lecę tam gdzie nieznany ląd
Dam daram………….daram
Świat dziś mieni się milionem ……...
Chowam w ……….. najcenniejszy skarb
Nawet jeśli przyjdzie biec pod wiatr
Wiem, że możesz tak jak ja
……... to nie tylko czerń i biel
Teraz chwytam każdy dzień
Nawet jeśli przyjdzie biec pod ……..
Wiem, że możesz tak jak ja
Jeszcze przedwczoraj………..
Strach, który budził ze snu
Wystarczy chwila by móc
Zamknąć co było na ……..
Jeszcze przedwczoraj niepewność
Strach, który budził ze snu
Wystarczy chwila by móc
Oh oh oh, oh oh oh
Dam daram daram daram
Life's never really black or white
There's more to it than …...the eye
 I speak my mind and now I know I can be
Anyone I want to be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz